10 May 2015

false sign of move on ft hari ibu


assalamualaikum and selamat berhujung minggu u olls !


pepagi hari minggu yang indah ni kan aku nak share something yang tak la jugak sedih tak la jugak happy cuma mungkin ada orang tu baru akan terfikir 

"ehhh ye kan" 

"ehh betul la" 

"ehhh baru terfikir sekarang"

hahaha cam tu haaa. tengok tajuk aku pun dah bole agak gapo aku nak cerita tu kan. hihihihi. ni based on experience jugak la kahkahkah. kau ingat kau dah move on. sebab kau dah tak stalk (someone yang tengah cuba kau lupakan) rupanyaa tidak ! kau stop stalk tu sebab dah tak nak rasa sakit hati dah penat nak terluka. tu sebenarnya. tapi bila malam-malam tu kau asyik terfikir jugak orang tu kan dengan lelehan airmata , okey itu namanya belum move dik. belum oi. hahaha. kau ckp je move on depan semua orang buat-buat happy tapi kau diam-diam hanya kau je tahu. tak yah tipu dik akak pernah rasa hahahaa. 

apa pun, semua benda memang sangat memerlukan masa.its okey u olls to cry sebab ini melibatkan hati bukan kaki. dah namanya hati memang akan ada side yg lembut walaupun engkau berkeras kata hati kau SADO. (phuiii sado la sangat ) hahahaha *aku la tu suka mengaku hati sado tapi sebenarnya lembik macam mee* sobs sobs sobs

apa pun. kau kena kuat tau ! aku share bukan sebab nak cakap aku kecewa ke pemende cuba sekadar nak berkongsi. kadang kalau kau terlalu nak tipu kau move on kau akan sakit sendiri. biar tu semua berlaku naturally. insha Allah. semuanya akan baik-baik je. mintak Allah pinjamkan sedikit kekuatan untuk hadapi benda tu. 

ni nak pesan, jangan ingat Allah masa susah je . asal susah cari Allah. masa senang tak ingat Allah langsung . jangan tau jangan ! ingat la mak ayah yang lebih sayangkan kita dari orang lain.okey. cakap psal mak ayah ni, HARI NI HARI IBU ! aku dulu mesti wish-wish dekat fb insta bagai sekarang dah tak de dah. sebab bila aku fikir balik, bukan semua orang ada mak. kesian pulak nanti dorang tu . kita yang ada mak ni boleh la wish panjang-panjang penuh kasih sayang yang dah takde mak tu apa prasaan dorang ? cukuplah wish diam-diam dekat mak engkorang. call je. tak pun wasep mesej ke. tak yah pun orang nak tau. cukuplah dengan doa mak korang hari-hari. :) 

okey korang, aku dah rajin menaip ni jangan risau akan ade je benda nak post nak share. hahaha. enjoy your reading ! 

assalamualaikum dan bye bye . 

2 comments:

NARDtheNERD said...

hati sado, kena banyak exercise hati ni. ehehe.

tiga lalat said...

salam singgah. hee

DEAR MY FUTURE MAN,SOMEDAY ,WHOEVER YOU ARE, PLEASE DONT JUDGE ME BY MY MISTAKES, PLEASE JUST CORRECT ME IF I'M WRONG
all copyright© reserved by iqwa-niera 2011-2016