12 April 2015

A K U


assalamualaikum and salam midnight uolls ! 

aku adalah aku. aicewahhh mengada engko ayat pembuka. haktuiii ! hahahaha. ehh tahu tak aku ni kasar ? org yg tak kenal ak sure of kos sangat sangat ingat aku ni gadis ayu gitewww. AHAHHAA. tu sebab ak diam sebab ak ni mmg susah nak tegur org dulu and tak friendly langsung! so for those who know me well mmg tahu la kekasaran ak mcm mana terutama family and bestfriends aku.

DAN AKU TAK RETI PUJUK ORANG OI. ! aku jenis yg reti mintak maaf dan mmg pemurah dgn minta maaf tapi if org tu tak ok masih nak stick dengan ego melambung tinggi dari langit tu phewwww. FINE K FINE. WHATEVER ! see? kasar tak aku ? hahahaha. sampai mcm tu sekali kasar dan keras nya aku . niera being niera.mmg aku dah mcm tu nak buat camna . korang of kos la ad character memasing kan. and who ever we are insha Allah akan ada org yg dapat terima kita seadanya. AKU ? tak tahu belum tiba masanya nak tahu kot. tapi untuk tahu tu .

sumpah ! ada benda yg mmg akan menyakitkan. love and loosing will never be separated. 


awak oh awak ! kalau nak nangis tu nangis je wak . tak yah tahan tahan k. :) 


1 comment:

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

kita sama. tak reti nak pujuk orang :) hihi

DEAR MY FUTURE MAN,SOMEDAY ,WHOEVER YOU ARE, PLEASE DONT JUDGE ME BY MY MISTAKES, PLEASE JUST CORRECT ME IF I'M WRONG
all copyright© reserved by iqwa-niera 2011-2016