26 August 2013

coming soon.

assalamualaikum wbt

wahhh!me adalah blogger yg semakin lazy tuk update blog. errrr. tapi. tapi. tapi. tonight suddenly budak comel ini merajinkan jari menaip. clap your hands. hohoho. okeyy. sedar xsedar.me dah nak masuk U! cuti 4bulan after matriks xtrasa pun. dan barang2 aku pun. adlah 60% done d packing.  alhamdulillah. dan sepanjang urusan segala bagai surat menyurat dan segala benda papa and mama tlong uruskan. terserlah harapan mereka nak me study bagus2 nnti. dan itu amat mengharukan saya and encourage me and give me a spirit to study. xmaw upset kan dorank. :') thanks mama. papa. terlalu byk anak mu ini menyusahakan. but they always and always. can handle my kepala batu. my perangai yg sometimes i know. agak membolehkan kemarahan terbit. and maybe annoying. teruk kn i? hukhukhukhuk. and. for the same times seriously. saya sedih nak tinggal family. yeah. i'm the anak yg start 13 yrs dah tnggl jauh dr family. sch jauh dri rumah. bt. still. saya ttap sedih. xdpt nak rasa mama's cooking slalu. xdpt nak joking with my papa lyk i do everyday in our sweet home ! fuhhh. tahan airmata. :'( and here. saya ishtiharkan SAYA AKAN STUDY BETUL2. PROMISE. insha Allah. 


senyum xsemestinya seseorang itu gembira. tapi. dengan tersenyum dapat sembunyikan beribu duka. macam senyuman aku kat atas tu. EH? hahaha. xda yg taw apa kita rasa dalam hati melainkan kita dan Allah. kn? 

p/s : amacam? sedih tak lagu dalam blog kita? :p

apa yg mampu ku panjatkan hanyalah doa kepada MU. aku mengharap belas dan ihsan MU. kerana Engkau la yg Maha Pencipta. Maha Mengetahui. pasrah aku dengan takdir MU. redha aku dengan segala kehendakMU. kerana. ini terbaik buatku dariMu. :')

4 comments:

TeTo YakSa said...

HuHu...betuL2...lagu pun power jugak...

( Menaip sambiL kesat airmata Konon)

♥ iqwa-niera ♥ said...

c teto. mcm menguluk2 kau arr.

Saljiah Zafirah said...

dpt u mane?hihi
sekejap kan..2 minggu sy dh nk start kuliah,mcm kejap je cuti..huhu
tiket bas lgi..huhu
jemput singgah blog sy..=)

Cik Kechik said...

gud luck! gud luck! gud luck!

DEAR MY FUTURE MAN,SOMEDAY ,WHOEVER YOU ARE, PLEASE DONT JUDGE ME BY MY MISTAKES, PLEASE JUST CORRECT ME IF I'M WRONG
all copyright© reserved by iqwa-niera 2011-2016